Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń! +48 576 142 509 Sklep online Twój koszyk

Pytania i odpowiedzi

Strona główna » Pytania i odpowiedzi

1. W jaki sposób aplikować Garisell Eye?

Krem na worki pod oczami Garisell Eye stosuj regularnie rano i wieczorem na oczyszczoną skórę. Wklepuj go delikatnie opuszkiem palca (na wysokości kości oczodołu), kierując się od zewnętrznego do wewnętrznego kącika oka. Pamiętaj, by nigdy nie wcierać kosmetyku, bo może to niepotrzebnie rozciągać skórę.

2. Czy Garisell Eye ma w składzie silikony, parabeny, PEGi, syntetyczne substancje zapachowe i/lub barwiące?

Garisell Eye nie zawiera takich składników.

3. Czy Garisell Eye zawiera składniki zapachowe i w związku z tym może powodować reakcje alergiczne?

Garisell Eye to bezzapachowy krem na opuchliznę pod oczami. W związku z tym nie zawiera sztucznych substancji zapachowych. Z drugiej strony każdy, nawet naturalny składnik, może wywołać reakcję alergiczną, ponieważ jest to kwestia bardzo indywidualna. Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości, skontaktuj się z alergologiem przed zastosowaniem kremu.

4. Czy Garisell Eye to kosmetyk naturalny?

Formuła Garisell Eye została oparta na składnikach aktywnych pochodzenia naturalnego. Kosmetyk jest bogaty w naturalne olejki i ekstrakty roślinne, dzięki czemu zapewnia wysoką skuteczność i kompleksową pielęgnację, a jednocześnie jest doskonale tolerowany przez skórę.

5. Czy Garisell Eye może być stosowany przez osoby, mające bardzo wrażliwą cerę lub atopowe zapalenie skóry?

Osobom z AZS oraz bardzo wrażliwą cerą zalecamy skonsultowanie się z dermatologiem.

6. Czy Garisell Eye mogą stosować kobiety w ciąży bądź karmiące piersią?

Garisell Eye nie ma w składzie żadnych potencjalnie szkodliwych, czy niebezpiecznych substancji, ale kobietom w ciąży lub w okresie laktacji zalecamy kontakt z lekarzem przed rozpoczęciem stosowania kosmetyku.

7. Czy Garisell Eye jest testowany na zwierzętach?

Nie testujemy (i nigdy nie testowaliśmy!) kosmetyków na zwierzętach.

8. Jaki jest okres minimalnej trwałości kremu Garisell Eye?

Aby zagwarantować Państwu trwałość kosmetyku do daty podanej na opakowaniu, przy jego wytwarzaniu zastosowano jedynie w pełni bezpieczny dla skóry, ekologiczny konserwant, zaakceptowany przez ECO-CERT. Trwałość wynosi 24 miesiące.

9. Jak należy przechowywać Garisell Eye? Czy powinien być trzymany w lodówce?

Krem na opuchliznę pod oczami Garisell Eye należy trzymać w temperaturze pokojowej, z dala od źródeł światła. Kosmetyku nie trzeba przechowywać w lodówce.

10. Czy jesteście producentem Garisell Eye?

Tak. Garisell Eye wytwarzamy we własnym, profesjonalnym laboratorium kosmetycznym.

11. Czy zamówione produkty mogę odebrać osobiście?

Niestety, nie ma możliwości odbioru osobistego.

12. Czy zamówienia można składać również telefonicznie?

Tak zamówienie można złożyć przez telefon. Na terenie Polski jest możliwość przesyłki za pobraniem. W przypadku paczek dostarczanych za granicę, produkty są wysyłane po przedpłacie.

13. Za pośrednictwem jakich firm paczki są dostarczane?

Wysyłkę paczek na terenie Polski realizujemy przez:

  • DPD,
  • Paczkomaty InPost.

14. Czy jest dostępna opcja wysłania przesyłki za granicę?

Tak, paczki zagraniczne wysyłamy za pośrednictwem firmy DPD. W trakcie składania zamówienia prosimy o wybór odpowiedniego kraju lub o wiadomość na adres e-mail ([email protected]), w celu ustalenia kosztów przesyłki.

15. Jakie formy płatności są dostępne?

Mają Państwo kilka możliwości do wyboru:

  • przedpłata: PayU, PayPal, przelew tradycyjny,
  • płatność za pobraniem (na terenie Polski).

Dane do przelewu:

Tytuł: Numer zamówienia
Rachunek bankowy: 14 1090 1098 0000 0001 4381 8701
Santander Bank Polska S.A.
Dla osób płacących z konta zagranicznego:
PL14 1090 1098 0000 0001 4381 8701
Kod Banku BIC (Swift ): WBKPPLPP

16. Ile wynosi czas oczekiwania na przesyłkę?

Zamówienia są pakowane i wysyłane bezpośrednio po otrzymaniu zapłaty – jeżeli wybrali Państwo przedpłatę. Sama dostawa trwa zazwyczaj około 2 dni. Przesyłki zagraniczne docierają mniej więcej w ciągu 7 dni, dokładny czas dostawy zależy od kraju docelowego.Pracownicy firm kurierskich zawsze starają się dostarczać przesyłki jak najszybciej, jednak z przyczyn od nich niezależnych (jak utrudnienia na drodze, warunki pogodowe czy duże obłożenie pracy w okresie przedświątecznym) mogą wystąpić opóźnienia w dostawie.

17. Czy można dokonać zmiany w zamówieniu lub je anulować?

Tak, zamówienie może zostać zmienione lub anulowane, do momentu, w którym jego status zmieni się na: zrealizowane. Jeśli chcieliby Państwo dokonać zmian lub anulowania, prosimy o przygotowanie numeru zamówienia i zatelefonowanie pod numer: +48 576 142 509.

18. Czy są dostępne próbki kremu Garisell Eye?

Niestety nie, nie posiadamy próbek kosmetyku.

Opinie o Garisell Eye - od naszych klientów

Informacje o wysyłce: Zamów teraz, a paczkę wyślemy w ciągu 24 godzin (w dni robocze) 😊